miércoles, 4 de noviembre de 2009
Es bo aixecar-se d'hora?
Avui a classe em realitzat un treball perquè serveixi de suport en una presentació d'un tema. Nosaltres l'hem fet del tema: Es bo aixecar-se d'hora?.
El professor mentre exposàvem el tema, ens ha anat guiant amb coses que estarien millor i coses que és millor no fer.
Com interactuar en la presentació:
- La persona que parla no ha de mirar el document de suport que té a no ser que vulgui ressaltar una imatge concreta.
-No és bo fer una pregunta al públic, ja que pot causar una espera a obrir un debat i el que volem és que l'auditori ens escolti.
-Memoritzar tot el treball visual o audiovisual perquè pot ser que tinguem problemes i haguem de mirar ( perdem contacte visual amb el públic).
-Hem de ser una mica creatius, per exemple: en un power-point incorporar un vídeo ja fet o fet per nosaltres, fer links que ens portin a unes pàgines web determinades, incorporar música perquè sigui més harmoniós...
- Els que realitzen la presentació han de moure's una mica per crear una atenció al públic.
- Recordar que també tenim un llenguatge no-verbal i l'hem de controlar.
Quins recursos és millor utilitzar:
- En el moment que predomina el text a una imatge de suport és quan hi ha competència.
- Es molt millor ficar una imatge amb unes paraules claus, si cal, i explicar-ho.
- Si volem ficar unes frases per parlar d'algun tema de forma seqüencial és molt millor clicar i que surti una frase i fins que no acabem no clicar per veure l'altre. D'aquesta manera el públic no llegirà abans de que parlem d'aquest tema.
- La incorporació de vídeos està molt bé però no ha de ser l'única cosa que tinguem com a suport, ja que el vídeo parlarà per nosaltres.
- Millor tenir una imatge inicial de fons i després anar clicant i que les imatges amb el context es superposin.
- també funcionen molt bé els mapes conceptuals per relacionar termes amb imatges, però això només el podrem utilitzar segons el tema.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario